Chakra Hakkında
Chakra Hakkında

Chakra, 2005 yılından bu yana şıklığı ve doğallığı evlerinize taşıyor. Yüzde yüz Türk markası olan Chakra, Denizli'nin büyük sanayi kuruluşlarından Kocaer Grubu bünyesindeki Kocaer Tekstil'in markası olarak faaliyet gösteriyor. Chakra ürünleri, banyo ve yatak odası gibi özel yaşam alanlarınızın havasını değiştirmenize yardımcı oluyor. Rafine tasarıma sahip bambu odaklı koleksiyonlar, insan-doku iletişimini pozitif yaşam enerjisi ile birleştiriyor. Böylece dokunma duyunuzu harekete geçirip sizi arındırıyor ve rahatlatıyor. Banyo ve plaj havluları, bornozlar, nevresim takımları, ev giyimi, ev aksesuarları, koku, kandil, mum ve vücut bakım ürünleri ruhunuza iyi geliyor, enerjinizi yeniliyor.

Evinizin minik üyeleri için özenle hazırlanan Little Chakra koleksiyonu bambunun saflığını tüm aileye yayıyor. Doğal dokunuşlarla evlerinin havasını değiştirmek isteyenleri düşünen Chakra, aynı hisleri mağazalarında da uyandırmak için sizleri özel tasarımlarla karşılıyor. Bu tasarımlar, yalın zevklere hitap eden ve duru bir ambiyans oluşturan doğal parçalardan oluşuyor. Ev-banyo tekstili ve kişisel bakım sektöründe doğallığıyla ön plana çıkan Chakra, herkesi evinde bu doğallığı yaşamaya davet ediyor.

Chakra Manifestosu

Bir çok kişi hızla akıp giden hayatımızdan bir kaçışımızın olmadığını iddia ediyor. Her şeyin kalitesinin düştüğü ve yapaylaştığı yaşantılarımıza bir alternatif olmadığını.. Ancak biz yaşamın farklı olabileceğine inanıyoruz. Doğayı seviyor, onu her anımızda hissetmek istiyoruz. Kendimizi seviyor, değerli olduğumuzu biliyoruz. Hayatımıza giren her şeyin doğal olmasının ve bizi iyi hissettirmesinin önemini biliyoruz. Biz o huzurlu doğal anları mümkün olduğunca yaşamak ve bunu korumak istiyoruz. Ruhun, bedenin ve aklın uyumuna inanıyoruz. Her deneyimimizde doğalı ve kaliteyi arıyoruz. Yaşadığımız eko-sisteme karşı sorumlu hissediyor, ona uygun davranıyoruz. BİZ; DOĞAYLA VE KENDİMİZLE BAĞ KURMANIN ÖNEMİNİ BİLEN, HİSSETTİKÇE VAR OLAN CHAKRA AİLESİYİZ.

Sitenizden alışveriş yapmak güvenli mi?

Kredi kartıyla yapacağınız alışverişlerde güvenliğiniz için en son teknolojileri ve en iyi servis sağlayıcıları kullanıyoruz. Kişisel bilgilerinizi girdiğiniz her sayfada tarayıcınızın altında bir anahtar vardır. Bu anahtar, tarayıcınızla gönderdiğiniz hiçbir bilginin üçüncü şahıslarca görünemeyeceğinin işaretidir. Ayrıca, sitemizden yapacağınız tüm alışverişlerde yüksek güvenlik standartları geçerlidir. SSL Güvenlik Sertifikası sayesinde güvenliğinizi riske atmadan sitemizde özgürce alışveriş yapabilirsiniz.

Fiziki mağazanız var mı?

Türkiye'de toplam 35 adet fiziki mağazamız bulunmaktadır. Tüm mağazalarımızı ve iletişim bilgilerini Mağazalarımız sayfasından inceleyebilirsiniz.

Üyelik İşlemleri
Üyelik Ücretli mi?

Hayır üyelik ücretli değil.

Nasıl üye olurum?

Sayfalarımızın sağ üst köşelerinde yer alan Üye Girişi butonuna tıklayarak ulaşabileceğiniz Üyelik Formu'nu doldurarak sitemize kolayca üye olabilirsiniz.

Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Dilerseniz üye olmadan da alışveriş yapabilirsiniz. Bunun için sepet adımından sonra adrese geçerken geçerli bir e-posta adresi girmeniz yeterli olacaktır.

İptal ve İade Bilgileri
Ürünü iade etmek istediğimde ne yapmam gerekiyor?

Siparişinizi kargodan teslim aldığınızda mutlaka kargo görevlisinin yanında paketi açıp hasarlı olup olmadığına bakınız. Hasarlı olması durumunda ürünü teslim almayınız ve teslim aldığınıza dair imza atmayınız. Bu durumda; Kargo çalışanından tutanak tutmasını isteyiniz. Kargoyu kesinlikle teslim almayarak geri veriniz. Hasarsız yeni ürününüz en kısa süre içerisinde size ulaştırılacaktır. İade etmek istediğiniz ürünü/ürünleri orijinal ambalajında hasar görmemiş, kullanılmamış, kullanım hatası sonucu zarar görmemiş şekilde tarafımıza yollamanız gerekmektedir. Ev kozmetiği ve kişisel kozmetik ürünleri, hijyen çerçevesinde yasalarla sınırlandırıldığı üzere, ambalajı açılmamış, denenmemiş, bozulmamış, kullanılmamış olmasına rağmen iade alınmamaktadır. İade edeceğiniz ürünü aşağıda paylaşılan iade gönderi kodları ile anlaşmalı kargo firmalarımıza teslim edebilirsiniz. Farklı bir kargo şirketi tercih etmeniz durumunda, kargo ücretini karşılamanız gerekecektir. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir.
Aras Kargo İade Kodu: 2010848851716

İade etme süresi kaç gündür ?

Chakra.com.tr'den satın aldığınız ürünlerin iadesini fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde yapabilirsiniz. Mobilya ürünlerimizin iade süresi teslimat tarihinden sonra 7 gündür.

İademi hangi adrese göndereceğim?

İade edeceğiniz ürünü aşağıda paylaşılan iade gönderi kodları ile anlaşmalı kargo firmalarımıza teslim edebilirsiniz. Farklı bir kargo şirketi tercih etmeniz durumunda, kargo ücretini karşılamanız gerekecektir. Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir.

Aras Kargo İade Kodu: 2010848851716
Gönderi Adresi: Kocaer Chakra Deposu Organize Sanayi 2. Kısım Kocaer 1 20065 Gürlek/Denizli

İadede kargo masraflarını ben mi ödeyeceğim?

Anlaşmalı olduğumuz Aras Kargo'yu tercih etmeniz durumunda kargo ücreti ödemezsiniz. İade için farklı bir kargo şirketini tercih etmeniz durumunda kargo ücretini karşılamanız gerekmektedir.

İade ettiğim ürünün geri ödemesi ne zaman yapılacak?

Ürününüz tarafımıza ulaştıktan sonra ilgili birimlerce incelenecek ve iadesi için onay verilecektir. Bu süreç ortalama 2-5 iş günü sürmektedir.

Elime geçen ürün kusurlu. Ne yapmam gerekiyor?

0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Chakra.com.tr Bize Ulaşın alanından talep oluşturabilirsiniz.

Tutar iadem neden taksit taksit yapılıyor?

Yaptığınız online alışverişin ödemesi taksitli de yapılsa, Chakra tarafından kredi kartınızın bağlı olduğu bankaya ücret iadesi tek seferde yapılır. Taksitli alışverişinizin iade tutarının kartınıza taksitli yansıması bankanız ile ilgilidir. Bu konuda bankanızla iletişime geçmeniz gerekmektedir.

Siparişimi nasıl iptal edebilirim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Chakra.com.tr Hesabım > Siparişlerim alanından kolay iade butonuyla yönlendirildiğiniz sayfada dilediğiniz ürünü veya tümünü iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü firmamıza kargolayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

Kargo ve Teslimat
Kargo ücretiniz ne kadar?

100 TL üzeri siparişlerde kargomuz ücretsizdir. 100 TL altı siparişlerde ise 9,90 TL kargo ücretimiz bulunmaktadır.

Kargom ne zaman ulaşır?

2 ile 5 iş günü içerisinde tarafınıza ulaşmaktadır.

Kargoya verilen siparişimi nasıl takip edebilirim?

Kargoya verilen siparişlerinizi Hesabım > Siparişlerim sayfasından sipariş detayda bulunan Kargom Nerede alanından ulaşabilirsiniz.

Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Chakra.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim alanından talepte bulunabilirsiniz.

Siparişimin alıcı kişisini değiştirebilir miyim?

Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Chakra.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim alanından talepte bulunabilirsiniz.

Siparişim kargoya verilmiş. Adres değişikliği yapmak istiyorum.

Kargoya verilen siparişlerde adres değişikliği mümkün değildir.

Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?

Siparişiniz henüz işleme alınmadıysa 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ürün ekleme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.

Satın aldığım ürünü erken gönderebilir misiniz?

Satın aldığınız ürünler 2 ile 5 iş günü içerisinde tarafınıza ulaşmaktadır. Gönderim sürelerine müdahale edilememektedir.

Sepete eklediğim ürün rezerve ediliyor mu?

Chakra.com.tr sitesinde yapılan alışverişlerde sepete atılan ürünler rezerve edilememektedir. Sepete atılan her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.

Kargom hangi şirket ile gönderilecek?

Aras kargo ile gönderim yapılacaktır.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?

Her sipariş E-Fatura ile arşivlenmektedir. Siparişiniz ile birlikte siparişinize ait irsaliye kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanızı kontrol etmek isterseniz tarafınıza iletilen sipariş e-mailinde faturanıza ulaşabilirsiniz. Faturanıza ulaşamıyorsanız veya faturanızda yanlış bilgi var ise 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak bu konuda lütfen bizi bilgilendirin. En kısa zamanda faturanız düzenlenerek e-mail adresinize gönderim sağlanacaktır.

Yurtdışına teslimatınız var mı?

Chakra.com.tr olarak Türkiye'ye gönderim sağlamaktayız. Yurtdışına teslimatımız bulunmamaktadır.

Ödeme
Kapıda ödeme seçeneğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

Siparişlerimi havale yoluyla ödeme yapabiliyor muyum?

Siparişinin ödemesini Havale / EFT yolu ile yapabilirsiniz.

Garanti Bankası Hesap Bilgilerimiz
Havale Şube Kodu 1608
Hesap No 6299562
IBAN TR41 0006 2001 6080 0006 2995 62

Havale yaptıktan sonra bunu size nasıl bildireceğim?

Garanti bankasına ödemenizi yaparken açıklama kısmına sipariş numaranızı yazmanız yeterlidir. Dilerseniz ödeme yaptıktan sonra 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Hesabım > Havale Bildirim Formu'nu doldurarak ödemenizi bildirebilirsiniz.

Siparişler
Kredi kartına taksit yapılıyor mu?

Siparişinizi verirken açılacak olan ödeme sayfasında anlaşmalı olduğumuz kredi kartları için taksit seçeneklerimiz bulunmaktadır.

Siparişlerimi birleştirme işlemi yapabiliyor muyum?

Siparişlerinizde birleştirme işlemi yapılamamaktadır.

Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

Siparişiniz henüz işleme alınmadıysa 0850 241 94 39 no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ya da Chakra.com.tr Hesabım > Destek Taleplerim alanından siparişinizde değişiklik talebinde bulanabilirsiniz.

Hediye Çekleri
Hediye çeklerimi istediğim zaman kullanabilir miyim?

Hediye çekinizin geçerlilik tarihi kapsamında dilediğiniz zaman kullanabilirsiniz. Tanımlı hediye çeklerinin geçerlilik süresine Hesabım > Para Puan / Hediye Çeki sayfasından ulaşabilirsiniz.

Hediye çeklerimi nerede görebilirim?

Hesabım > Para Puan / Hediye Çeki alanından inceleyebilirsiniz.

Hediye çeklerimi nasıl kullanabilirim?

Sepetim sayfasındaki Hediye Çekleri bölümüne yazarak indirimden faydalanabilirsiniz.

Bir alışverişte kaç tane hediye çeki kullanabilirim?

Bir adet hediye çeki kullanabilirsiniz.

E-Bülten
E-bülten almak istemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

E-bülten tercihlerinizi değiştirme hakkınız bulunmaktadır. E-bülten aboneliğinizi iptal etmek için tıklayın.

E-bülten almak istiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

E-Bülten almak için sitemizde sol alt kısımda bulunan E-Bülten alanına mailinizi eklemeniz yeterlidir.

E-bülten alımını iptal etmeme rağmen hala gönderiliyor.

0850 241 94 39no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak iptal etmek için başvuru yapabilirsiniz.

Teknik Bilgiler
Şifremi unuttum nasıl öğrenebilirim?

Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan Üye Girişi adımından Şifremi Unuttum başlığını tıklamanız yeterlidir. Sitemize kayıt olurken kullandığınız e-posta adresinizi ilgili alana girdikten kısa bir süre sonra e-posta adresinize şifre değiştirme linki gönderilerek yeni şifre belirlemeniz sağlanacaktır.

Şifremi nasıl değiştirebilirim?

Şifrenizi Hesabım > Hesap Ayarlarım > Şifre Değiştir sayfasından değiştirebilirsiniz. Eski şifrenizi hatırlamıyorsanız Şifremi Unuttum diyerek yeni şifre oluşturabilirsiniz.

Sepetime ürün ekleyemiyorum. Ne yapmam gerekiyor?

0850 241 94 39no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak destek alabilirsiniz.

Sepetime eklediğim ürünü farklı bir müşteri satın alabilir mi?

Sepetinizde bulunan her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.

Üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

0850 241 94 39no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak iptal edebilirsiniz.

Sipariş verirken ekranda hata mesajı çıkıyor.

0850 241 94 39no'lu telefondan müşteri hizmetlerimizi arayarak ve ya aldığınız hatayı Hesabım > Destek Taleplerim sayfasından bize iletebilirsiniz.

KVKK Genel Aydınlatma Beyanı

CHAKRA MAĞAZACILIK TİCARET A.Ş. (''Chakra Mağazacılık'' veya ''Şirket'') olarak Şirket ile ilişkili tüm kişilere ait her türlü kişisel verileri 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'na (''Kanun'') uygun olarak işlemekteyiz. Buna bağlı olarak, Kanunun 10'uncu maddesi uyarınca, "Veri Sorumlusu" olan Şirket, kişisel veri sahiplerini 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu gereğince bilgilendirme yükümlülüğü altındadır. Bu Aydınlatma Beyanı ile Kanunun 10'uncu maddesi hükmü uyarınca veri sahibi olan ilgili kişiler bilgilendirilmekte ve aydınlatılmaktadır.

1. Veri Sorumlusu ve Temsilcisi

 

  • Bu bilgilendirme, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında, Veri Sorumlusu sıfatıyla, aşağıda bilgileri yazılı Şirketin; çalışanlarına, çalışan adaylarına, müşterilerine, tedarikçilerine, danışmanlarına, iş ortaklarına, hissedarlarına, şirket yetkililerine, şirket vekillerine, sözleşme ilişkisinde bulunulan kişilere ve bu kişilerin çalışanlarına, her türlü hukuki işlemlerin muhatabı olan kişilere, ziyaretçilerine ve her ne sebeple olursa olsun iletişimde bulunduğu gerçek ya da tüzel kişilere aydınlatma yükümlülüğünü yerine getirmek üzere yapılmaktadır.
  • Şirketin Unvanı: CHAKRA MAĞAZACILIK TİCARET ve A.Ş. (Mersis No: 0209064163300015)
  • Adres: Gümüşçay Mah. Menderes Bulvarı No:45 Merkezefendi/Denizli
  • Vergi No: 2090641633
  • Vergi Dairesi: GÖKPINAR
  • Mersis No: 0209064163300015
  • Tel No: 08502419439
  • Elektronik Posta: [email protected]
  • Web: www.chakra.com.tr
  • KEP Adresi: [email protected]

 

2. Kişisel Verilerin İşlenme Amaçları

 

  • Kişisel verileriniz Kanunun 4. Maddesinde belirtilen genel ilkelere uygun olacak şekilde, 5. ve 6. maddesinde belirtilen kişisel veri işleme şartlarından bir veya birkaçına dayanarak, aşağıdaki amaçları gerçekleştirmek için veri sorumlusu ya da atayacağı tüzel/gerçek kişiler tarafından işlenmektedir. Şirketin yürütmüş olduğu tüm kişisel veri işleme faaliyetlerinde, Kanun başta olmak üzere ilgili tüm mevzuatlarda ve Kurul Kararlarında belirtilen yükümlüklere uygun olarak hareket edilmektedir.
  • Acil Durum Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Bilgi Güvenliği Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışan Adayı / Stajyer / Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışan Adaylarının Başvuru Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışan Memnuniyeti ve Bağlılığı Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Çalışanlar İçin İş Akdi ve Mevzuattan Kaynaklı Yükümlülüklerin Yerine Getirilmesi
  • Çalışanlar İçin Yan Haklar ve Menfaatleri Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Denetim / Etik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Eğitim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Erişim Yetkilerinin Yürütülmesi
  • Faaliyetlerin Mevzuata Uygun Yürütülmesi
  • Finans ve Muhasebe İşlerinin Yürütülmesi
  • Firma / Ürün / Hizmetlere Bağlılık Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Fiziksel Mekan Güvenliğinin Temini
  • Görevlendirme Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Hukuk İşlerinin Takibi ve Yürütülmesi
  • İç Denetim/ Soruşturma / İstihbarat Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • İletişim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • İnsan Kaynakları Süreçlerinin Planlanması
  • İş Faaliyetlerinin Yürütülmesi / Denetimi
  • İş Sağlığı / Güvenliği Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • İş Süreçlerinin İyileştirilmesine Yönelik Önerilerin Alınması ve Değerlendirilmesi
  • İş Sürekliliğinin Sağlanması Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Kargo Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Lojistik Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Mal / Hizmet Satın Alım Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Mal / Hizmet Satış Sonrası Destek Hizmetlerinin Yürütülmesi
  • Mal / Hizmet Satış Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Mal / Hizmet Üretim ve Operasyon Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Müşteri İlişkileri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Müşteri Memnuniyetine Yönelik Aktivitelerin Yürütülmesi
  • Organizasyon ve Etkinlik Yönetimi
  • Pazarlama Analiz Çalışmalarının Yürütülmesi
  • Performans Değerlendirme Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Reklam / Kampanya / Promosyon Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Risk Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Saklama ve Arşiv Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Sosyal Sorumluluk ve Sivil Toplum Aktivitelerinin Yürütülmesi
  • Sözleşme Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Sponsorluk Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Stratejik Planlama Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Talep / Şikayetlerin Takibi
  • Taşınır Mal ve Kaynakların Güvenliğinin Temini
  • Tedarik Zinciri Yönetimi Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Ücret Politikasının Yürütülmesi
  • Ürün / Hizmetlerin Pazarlama Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Veri Sorumlusu Operasyonlarının Güvenliğinin Temini
  • Yatırım ve Ar-Ge Süreçlerinin Yürütülmesi
  • Yetenek / Kariyer Gelişimi Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Yetkili Kişi, Kurum ve Kuruluşlara Bilgi Verilmesi
  • Yönetim Faaliyetlerinin Yürütülmesi
  • Ziyaretçi Kayıtlarının Oluşturulması ve Takibi
  • Ayrıca, düzenleyici ve denetleyici kurumlarla, yasal düzenlemelerin gerektirdiği veya zorunlu kıldığı şekilde, Kanunda belirtilmiş yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak üzere belirlenmiş gereklilik ve zorunluluklar kapsamında
  • Bu kapsamda Şirket tarafından işlenen kişisel verileriniz ve özel nitelikli kişisel verileriniz, işlenme amacıyla uygun süre zarfında fiziksel veya elektronik ortamda güvenli bir şekilde saklanmaktadır. Söz konusu faaliyetler kapsamında Şirket tarafından kişisel verilerin korunmasına ilişkin olarak KVKK başta olmak üzere ilgili tüm mevzuatta öngörülen yükümlülüklere uygun hareket edilmektedir.
  • CHAKRA MAĞAZACILIK TİCARET ve A.Ş.'nin veri işleme politikası hakkında detaylı bilgi için www.chakra.com.tr adresinde yer alan 'Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası'nı inceleyebilirsiniz.

 

3. Kişisel Verilerin Aktarılması ve Aktarım Amaçları

 

  • Açıklanan amaçlar kapsamında işlenen kişisel verileriniz; 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanununun 8. Maddesindeki esaslar doğrultusunda, Şirket tarafından;
  • Faaliyetlerimizin yürütülmesi amacıyla bu süreçte, veri işleyen sözleşmesi yaptığımız taraflarca, sözleşme konusu ile sınırlı olmak üzere,
  • Ticari faaliyetlerin yerine getirilebilmesi ve sürekliliğinin sağlanabilmesi amacıyla, şirketimiz iş ortaklıklarına, bayilerine ya da iştiraklerimize,
  • Dış kaynaklı ürün ve hizmetlerin sağlanabilmesi amacıyla sınırlı olarak tedarikçilerimize ve tedarikçi çalışanlarına,
  • İlgili mevzuat hükümlerine göre ticari faaliyetlerimizin denetimi amacıyla ilgili sözleşmeler kapsamında denetim firmalarına,
  • Hukuk, mali ve vergi danışmanları ile diğer danışmanlara,
  • Şirketimizin ticari faaliyetlerine ilişkin stratejilerin tasarlanması ve uygulanması amacıyla sınırlı olarak hissedarlarımıza,
  • İlgili kamu kurum ve kuruluşlarının hukuki yetkisi dahilinde talepleri kapsamında sınırlı olarak hukuken yetkili kamu kurum ve kuruluşlarına,
  • Kanunda belirtilmiş yasal yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak üzere belirlenmiş kurum ve kuruluşlara,
  • Şirketimizin ticari faaliyetlerine ilişkin olarak banka ve sigorta şirketlerine,
  • Alt işverenlere,
  • Eğitim Kuruluşlarına,
  • Seyahat acentelerine, Otellere, Havayolu Şirketlerine,
  • Çalışanlara sağlık hizmeti sağlanan kurum ve kuruluşlara,
  • Eğitim firmalarına
  • Açık rızanız ya da aynı Kanun'un 5(2) ve 6(3) maddelerinde öngörülen veri işleme şartlarının varlığı halinde aktarılabilecektir.

 

4. Yurtdışına Aktarım

 

  • Chakra Mağazacılık tarafından kişisel verileriniz, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nun 4(2) maddesindeki öngörülen genel ilkeler ışığında açık rıza temini suretiyle veya aynı Kanun'un 5(2) ve 6(3) maddelerinde öngörülen veri işleme şartlarının varlığı halinde, açık rıza temin edilmeksizin ve 9. maddesindeki kurallar uyarınca, Kişisel Verileri Koruma Kurulu ("Kurul") tarafından tespit edilecek yeterli korumaya sahip yabancı ülkeler ilan edildikten sonra sadece bu ülkelerde yerleşik kişi ve kuruluşlara, yeterli korumanın bulunmadığı tespit ve ilan edilen ülkeler için ise, Türkiye'deki ve ilgili yabancı ülkedeki veri sorumlularının yeterli bir korumayı yazılı olarak taahhüt ettiği ve ilgili aktarım açısından Kurul'un izninin temin edilebildiği hallerle sınırlı olmak kaydıyla aktarılabilecektir. Ancak ilgili kişilerin açık rızalarının bulunması şartıyla her zaman aktarılabilecektir.

 

5. Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

 

  • Kişisel verileriniz, şirketimiz veya şirketimiz adına veri işleyen gerçek ya da tüzel kişiler tarafından; internet sitesi, tarafınızla yapılan sözleşmeler, bilgi formları, anketler, iş başvuru formları, iş sözleşmeleri, sosyal medya uygulamaları, çağrı merkezleri, düzenleyecekleri eğitim, seminer, fuar ve benzeri ortamlara katılmanızla, iş ilişkisi içerisinde olduğumuz ve/veya faaliyetlerimizin tamamlayıcısı niteliğinde hizmet aldığımız taraflar, anlaşmalı kuruluşlar, iletişime geçebileceğiniz ofis ve diğer fiziki ortamlar ve benzeri diğer kanallar aracılığı ile ve burada sayılanlarla sınırlı olmamak üzere sözlü, yazılı veya elektronik kanallar ve şirket fiziki ortamlarına yerleştirdiğimiz kameralar aracılığı ile mümkün olan hallerde açık rızanız ile toplanmaktadır.
  • Bu bilgiler, tüm iş süreçlerimizde, Şirket'in ticari hayatını sürdürebilmesi ve yasalardan doğan yükümlülüklerini eksiksiz ve doğru bir şekilde yerine getirebilmesi gayesi ile edinilir ve bu doğrultuda toplanan kişisel verileriniz Kanunun 5(2) maddesinde belirtilen ve aşağıda yer verilen veri işleme şartları ve Kanunun 4.maddesinde sayılan "Genel İlkelere" dayanılarak işlenmektedir.
  • Açık rızanızın bulunması,
  • Başta Vergi Usul Kanunu, Türk Borçlar Kanunu, Türk Ticaret Kanunu, İş Kanunu, Sosyal Güvenlik Kanunu olmak üzere Şirketimizin tabi olduğu ilgili tüm mevzuatlarda açıkça öngörülmüş olması,
  • Mevzuat ve resmi otoritelerce öngörülen bilgi saklama, raporlama, bilgilendirme yükümlülüklerine uymak,
  • Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması, talep edilen ürün ve hizmetleri sunabilmek ve akdettiğiniz sözleşmelerinin gereğinin yerine getirilmesi,
  • Hukuki yükümlülüğün yerine getirebilmesi için zorunlu olması,
  • İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması halinde,
  • Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması,
  • İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.
  • Özel nitelikli kişisel verileriniz ise Kanunun 6(3) maddesinde belirtilen ve aşağıda yer verilen veri işleme şartları doğrultusunda işlenmektedir.
  • Açık rızanızın bulunması,
  • Sağlık dışındaki kişisel veriler, kanunlarda öngörülen hallerde açık rızası aranmaksızın,
  • Sağlığa ilişkin kişisel veriler ise ancak kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbi teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi amacıyla, sır saklama yükümlülüğü altında bulunan kişiler (İş yeri doktoru) veya yetkili kurum ve kuruluşlar tarafından ilgilinin açık rızası aranmaksızın.

 

6. Kişisel Veri Sahibinin Hakları

 

  • Kişisel veri sahipleri olarak, haklarınıza ilişkin taleplerinizi, aşağıda düzenlenen yöntemlerle Chakra Mağazacılık'a iletmeniz durumunda, yapacağınız başvurular en kısa sürede ve en geç 30 (otuz) gün içinde sonuçlandırılacaktır. Ancak, Kişisel verilerin işlenmesi ile ilgili olarak yapacağınız başvuruların cevaplanması durumunun ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde ilgili kişiden (başvurucudan) Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücret alınabilir.
  • Veri sahibi kişi olarak Kanun 11. Maddesinde sayılan aşağıdaki haklara sahipsiniz:
  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme,
  • Kişisel verinizin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde, verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme,
  • Talebinizce düzeltilen ya da silinen bilgilerinizin, eğer aktarılmış ise kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
  • Kişisel Verilerin Korunması Kanunu 13. Maddesinin 1. fıkrası gereğince, yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak ile ilgili talebinizi, 10 Mart 2018, 30356 Sayılı yayımlanmış "Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ" istinaden aşağıdaki bilgiler ve yöntemler ile gerçekleştirebilirsiniz.
  • Başvuru içeriğinde gerekli bilgiler;
  • Başvuru sahibinin, Ad, Soyad bilgisi.
  • Başvuru sahibi Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı ise TC Kimlik Numarası eğer değil ise Uyruğu ile birlikte Pasaport numarası veya var ise Kimlik numarası.
  • Başvuru sahibinin, Tebligata esas yerleşim yeri veya iş yeri adresi.
  • Başvuru sahibinin bildirime esas elektronik posta adresi, telefon veya faks.
  • Başvuru sahibinin, Talep konusu
  • Başvuru sahibinin talep konusuna istinaden bilgi ve belgeler.
  • Başvuru Yöntemleri;
  • Başvuru sahibi, şahsen CHAKRA MAĞAZACILIK TİCARET ve A.Ş. adresine; 'Başvuru Formu' doldurarak ıslak imzalı olarak kapalı zarf ile ve zarfın üzerine 'Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Gereği Bilgi Talebi' notu ile danışma ofise elden tutanak ile teslimat yapabilir.
  • Başvuru sahibi, Noter aracılığı ile CHAKRA MAĞAZACILIK TİCARET ve A.Ş. adresine tebligat çekebilir fakat tebligat zarfı üzerine 'Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Gereği Bilgi Talebi' notu ibaresi eklenmelidir.
  • 5070 Sayılı Elektronik imza kanununda tanımlı olan 'Güvenli Elektronik İmza' ile
  • Mobil İmza ile
  • Şirketimizin Kayıtlı Elektronik Posta [email protected] adresine konu kısmına 'Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Gereği Bilgi Talebi' notu ile
  • Şirkete daha önce bildirilen ve Şirketin sisteminde kayıtlı bulunan elektronik posta adresini kullanmak suretiyle başvuru yapabilir.
  • Kişisel veri sahibi olarak sahip olduğunuz ve yukarıda belirtilen haklarınızı kullanmak için yapacağınız ve kullanmayı talep ettiğiniz hakka ilişkin açıklamalarınızı içeren başvuruda; talep ettiğiniz hususun açık ve anlaşılır olması, talep ettiğiniz konunun şahsınız ile ilgili olması veya başkası adına hareket ediyor iseniz bu konuda özel olarak yetkili olmanız ve yetkinizi belgelendirilmesi, başvurunun kimlik ve adres bilgilerini içermesi ve başvuruya kimliğinizi tevsik edici belgelerin eklenmesi gerekmektedir.
  • Paylaştığınız bilgilerin/verilerin doğru olması, doğru olarak aktarılmış olması önemli olup, bu husus Kanun kapsamında veri üzerinde sahip olduğunuz haklarınızı kullanabilmeniz için gereklidir ve yanlış ya da hatalı bilgi verilmesinden doğacak sorumluluk ilgili kişiye aittir.

 

7. Bilgilerinizin Güncellenmesi Talebi

 

  • Topladığımız ve işlediğimiz kişisel verilerinizin 6698 sayılı Kişisel Verilerin İşlenmesi Kanunu 4. Maddesi gereğince doğru ve gerektiğinde güncel olması gerekmektedir. Bu nedenle, kişisel verilerinizde herhangi bir değişiklik meydana gelmesi halinde, güncel ve doğru kişisel bilgilerinizi şirket adresine veya [email protected] e-posta adresine bildirebilirsiniz.

 

8. Değişiklikler

 

  • Chakra Mağazacılık'ın, Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nda olabilecek değişiklikler ve Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek yöntemler nedeni ile bu aydınlatma beyanında değişiklik yapma hakkı saklıdır.

 

Üyelik Sözleşmesi
Üyelik Sözleşmesi
Chakra, müşterilerine daha iyi hizmet verebilmek amacıyla bazı kişisel bilgilerinizi (isim, yaş, ilgi alanlarınız, e-posta vb.) sizlerden talep etmektedir. Chakra’ya ait sunucularda toplanan bu bilgiler, dönemsel kampanya çalışmaları, müşteri profillerine yönelik özel promosyon faaliyetlerinin kurgulanması ve istenmeyen e-postaların iletilmemesine yönelik müşteri "sınıflandırma” çalışmalarında sadece Chakra bünyesinde kullanılmaktadır. Chakra üyelik formlarından topladığı bilgileri söz konusu üyenin haberi ya da aksi bir talimatı olmaksızın, üçüncü şahıslarla kesinlikle paylaşmamakta, faaliyet dışı hiçbir nedenle ticari amaçla kullanmamakta ve de satmamaktadır.
Chakra, e-posta adresleri ve üyelik formlarında istediği kişisel bilgilerin haricinde chakra.com.tr adresli site kullanımı sırasında izlediği ziyaretçi hareket ve tercihlerini analiz ederek yorumlamaktadır. Kişisel bilgiler içermeyen bu istatistiksel veriler, daha özel ve etkin bir alışveriş deneyimi yaşatmak amacıyla Chakra iş ortakları ile paylaşılabilmektedir.
Müşteri bilgileri, ancak bilgilerin talep edilmesi halinde ve yürürlükteki emredici mevzuat hükümleri gereğince paylaşılması zorunlu olan durumlarda sadece resmi makamlara açıklanabilecektir. Müşterinin sisteme girdiği tüm bilgilere sadece müşteri ulaşabilmekte ve bu bilgileri sadece müşteri değiştirebilmektedir. Bir başkasının bu bilgilere ulaşması ve bunları değiştirmesi mümkün değildir. Chakra tarafından gönderilen maillerin alt kısmında bulunan "Mail listemizden ayrılmak istiyorsanız, şu linki kullanınız" linkine tıklayarak, ya da site üzerinden "Hesabım" bölümünde Üyelik Bilgileri Güncelleme" alanında "Reklam ve duyuru e-postalarını almak istiyorum" seçeneğini boş bırakarak mail gönderim listesinden kolayca çıkabilirsiniz. Mevzuat çerçevesinde müşterilerin verilerinin nasıl kullanıldığına ilişkin bilgi talep etmek, varsa yanlış verilerin düzeltilmesini istemek, elde edilmiş verilerin silinmesini veya yok edilmesini istemek, işlemeye itiraz etmek ve varsa uğradığı zararın giderilmesini talep etmek hakları bulunmaktadır. Müşterinin verilerinin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde verileri sileceğini, yok edeceğini veya anonim hale getireceğini beyan eder.
Ödeme sayfasında istenen kredi kartı bilgileriniz, siteden alışveriş yapan siz değerli müşterilerimizin güvenliğini en üst seviyede tutmak amacıyla hiçbir şekilde Chakra veya ona hizmet veren diğer şirketlerin sunucularında tutulmamaktadır. Bu şekilde ödemeye yönelik tüm işlemlerin Chakra arayüzü üzerinden banka ve bilgisayarınız arasında gerçekleşmesi sağlanmaktadır.
Güvenli alışveriş" ve "kişisel bilgilerin gizliliği" ilkesi ile geliştirilen Chakra.com.tr altyapısı, başta SSL teknolojisi olmak üzere ileri düzey iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.
Bu sayede, Chakra.com.tr alışverişlerinizde kullandığınız kredi kartı bilgileriniz bilgisayarınızda 128 bit'lik şifrelenme sistemi ile otomatik olarak şifrelendirilir ve bankanıza bu şekilde gönderilir. Yani kredi kartı numarası ve şifre bilgileriniz yalnızca bilgisayarınız ve bankanız arasında görüntülenebildiğinden, yetkisiz kişilerce izlenemezken, aynı zamanda sistemlerimiz tarafından da depolanmamaktadır.
Dünya üzerinde bu sistemi kullanmak isteyen e-ticaret siteleri, bizim çalışmayı tercih ettiğimiz GlobalSign gibi bir internet güvenlik firması ile anlaşarak, bu firmanın istediği tüm belge ve standartları sağlayarak aldıkları SSL sertifikasını belgelendirmek zorundadır. Biz de Chakra.com.tr olarak, güvenliğiniz için tüm bu önlemleri almakla işe başladık. Chakra.com.tr üzerinden yapacağınız her alışverişinizde, tüm dünyada yaygın olarak kullanılan bir internet güvenlik firmasının standartları içerisinde hareket etmektesiniz.
Kişisel bilgilerin her türlü suiistimale açık bir şekilde taşındığı güvensiz sitelerden korunmak için kredi kartı bilgilerinizi girdiğiniz sayfa adreslerinin http'den https'e dönüştüğünü ayrıca Internet Explorer kullanıyorsanız tarayıcınızın sol alt köşesinde kilit; Firefox ve Netscape kullanıyorsanız sağ altta kilit veya anahtar ile mavi çizgiden oluşan ikonların görüntülendiğinden emin olmalısınız.
Chakra’yı dilediğiniz an [email protected] adresinden e-posta yoluyla ve 0850 290 80 80 numaralı müşteri hizmetleri telefon numarasından ulaşabilirsiniz.
Keyifli alışverişler dileriz.
Öneri
Site ile ilgili önerilerimi nasıl iletebilirim?

Sitemizde alt kısımda bulunan Bize Ulaşın sayfasındaki formu doldurarak iletebilirsiniz.

Ürün önerilerimi nasıl iletebilirim?

Ürün detay sayfalarımızda bulunan "Ürün Önerileri" alanından iletebilirsiniz.