Siparişler

Arama sayfasına geri dön
  • Aradığım ürüne nasıl ulaşabilirim?
    Sayfalarımızın sağ üst köşesine yerleştirilmiş arama alanına, aradığınız ürünün adını, ürün kodunu, ürün rengini yazarak veya ürün sayfalarımızın sol tarafında bulunan menüden ilgilendiğiniz kategoriyi seçerek istediğiniz ürün grubuna ulaşabilirsiniz. Sıralama butonlarını kullanarak renk ve fiyat ile ilgili istediğiniz listeleme şekline erişebilirsiniz.

     

  • Siparişlerimi nereden görebilirim?
    Siparişlerinizi, "Hesabım" sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden görebilirsiniz."Kargo Takip" linkine tıklayarak teslimat durumunu takip edebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildiği anda tarafınıza e-posta ile bilgilendirme yapılacaktır.

     

  • Sepete ürün attığımda ürün bana rezerve edilmiş oluyor mu?
    Chakra.com.tr sitesinde yapılan alışverişlerde sepete atılan ürünler rezerve edilememektedir. Sepete alınan her ürün satın alma işlemi tamamlanmadığı takdirde başkası tarafından alınabilir.

     

  • Oluşturduğum siparişe ürün ekleyebilir miyim?
    Chakra.com.tr’den verdiğiniz siparişlerin ödemesi sipariş oluşturma aşamasında otomatik olarak yapılır. Bu nedenle siparişinize sonradan ürün eklemeniz mümkün değildir. Ancak dilerseniz yeni bir sipariş oluşturarak alışverişinize devam edebilirsiniz.

     

  • Siparişim oluşmadı ama ödemesi alındı, ne yapmalıyım?
    Siparişinizin onaylanma aşamasından sonra sistem size bir sipariş numarası bildirir. Bu numara sistem tarafından size bildirilmediyse "Hesabım"  sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden yeni bir siparişinizin olup olmadığını kontrol edin. Siparişinize ulaşamıyorsanız, kredi kartınızdan ödeme alınıp alınmadığına kontrol etmenizi rica ederiz; bankalarla yaşanan kısa süreli bağlantı sorunları nedeniyle sistem bazen siparişinizi oluşturamayabilir. Böyle bir durumda lütfen “İletişim” bölümünde yer alan telefon numaramızdan, e-postamızdan ulaşarak arayarak ya da İletişim Formu’nu doldurarak bizleri bilgilendirin. Müşteri Temsilcilerimiz hemen sizinle irtibat kuracak, işlemleriniz finans departmanımız tarafından kontrol edilerek hatalı bir işlem var ise ödeme kredi kartınıza iade edilecektir.

     

  • Sipariş adresimi değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?
    Henüz kargoya verilmemiş siparişleriniz için 0850 290 80 80 no’lu telefondan Müşteri Hizmetlerimizi arayarak sipariş numaranızı ve yeni adresinizi bildirebilirsiniz. Kargo sürecine girmiş siparişler için adres değişikliği yapılamamaktadır. Bir sonraki alışverişleriniz için adres değişikliği yapmak ya da yeni adres eklemek isterseniz "Hesabım" sayfasında yer alan “Adreslerim” başlığından güncellemelerinizi yapabilirsiniz

     

  • Fatura adresimi değiştirmek istiyorum ne yapmalıyım?
    Fatura adres bilgileri, faturalama işleminden sonra değiştirilemez. Bu nedenle fatura bilgilerinizin doğruluğundan emin olmadan siparişinizi onaylamamanızı tavsiye ederiz. Bir sonraki alışverişleriniz için adres değişikliği yapmak ya da yeni adres eklemek isterseniz "Hesabım" sayfasında yer alan “Adreslerim” başlığından güncellemelerinizi yapabilirsiniz.

     

  • Siparişimin tamamını ya da içinde yar alan bir ürünü iptal etmek istersem ne yapmam gerekiyor?
    Hesabım"  sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden siparişinizi seçerek, dilediğiniz ürünü veya tümünü iptal edebilirsiniz. İşleme alınmış siparişlerin iptali mümkün değildir. Siparişiniz işleme alındıysa siparişiniz elinize ulaştıktan sonra iade etmek istediğiniz ürünü firmamıza kargolayarak iade sürecini başlatabilirsiniz.

     

  • Siparişimi/Ürünümü iptal ettim, ürün bedelini ne zaman ve nasıl geri alacağım?
    İptal işlemini tamamladığınızda iptal edilen ürünler ile ilgili bilgi aynı anda e-posta adresinize gönderilecektir. Havale ile ödemelerde geri ödemeniz 48 saat içinde hesabınıza geri yatırılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Ödeme şekliniz “Kredi Kartı” ise; ödemeniz online olarak kredi kartınıza yapılacaktır ve tarafınıza e-posta ile bilgi verilecektir. Kredi Kartına iadelerde ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir. 

     

  • Siparişimdeki ürünler eksik geldi. Ne yapmalıyım?
    Kargonuzu mutlaka kargo yetkilisinin yanında açmanız ve içindeki ürünlerin faturanız ile aynı olduğundan, paketinizin bozulmamış olduğundan emin olmanız gerekmektedir. Eksik olduğunu fark ettiğiniz kargonuzu bekletmeden firmamıza iade ediniz. İadenizi yaparken mutlaka paket içinden çıkan forma sebep yazınız.  0850 290 80 80 no’lu telefondan Müşteri Hizmetlerimizi arayarak eksik ürününüzün durumunu takip edebilirsiniz.

     

  • Siparişimdeki ürün/ürünler yanlış geldi. Ne yapmalıyım?
    Siparişini verdiğiniz ürün yerine faturanızda yazan ve koliden çıkan ürün birbiri ile aynı değilse, fatura tarihinden itibaren 14 iş günü içerisinde sorun yaşadığınız ürün/ürünler ile ilgili iade sürecini başlatabilirsiniz.

  • Siparişimdeki ürün/ürünler hasarlı/ayıplı geldi. Ne yapmalıyım?
    Üründen kaynaklanan herhangi bir kusur sebebiyle yapacağınız iadelerde de, aldığınız ürünü teslim tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

     

  • Daha önce verdiğim siparişlerimi nasıl inceleyebilirim?
    Hesabım"  sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden tüm siparişlerinize detaylı olarak ulaşabilir; siparişlerinizin en sağında yer alan  “Detay” başlıklarına tıklayarak tüm ürün ve ödeme detaylarını inceleyebilirsiniz.

     

  • İndirim Kuponlarımı nereden görebilirim?
    Hesabım"  sayfasında bulunan "Kuponlarım" bölümüne tıklayarak tanımlı kuponlarınızı ve süresini görebilirsiniz. Kullandığınız ve/veya süresi geçmiş kuponlarınızı da bu bölümden görüntüleyebilirsiniz.

     

  • İndirim Kuponlarımı siparişlerimde nasıl kullanabilirim?
    Sepet sayfasında sağ tarafta bulunan “Sipariş Özeti”nin hemen altında yer alan “Kupon Kodu” alanına İndirim Kuponu kodunuzu girmeniz ve gönder butonuna basmanız yeterlidir. Girdiğiniz kod hatalı veya geçersiz ise bir uyarı mesajı ile bilgilendirileceksiniz. Kuponunuzun geçerliliğini "Hesabım"  sayfasında bulunan "Kuponlarım" bölümünden kontrol ederek işleminizi tekrarlayabilirsiniz.

     

  • Kullandığım İndirim Kuponunun siparişimden düştüğünü nasıl anlarım?
    Siparişinizde indirim kodu kullandığınızda tüm sepet adımlarında ve ödeme sayfalarında yer alan Sipariş Özetlerinde bu indirim de listelenecektir. Ayrıca "Hesabım"  sayfasında bulunan "Siparişlerim" bölümünden tüm siparişlerinize ulaşabiliriz, siparişlerinizin en sağında yer alan  “Detay” başlıklarına tıklayarak tüm ödeme detaylarınıza ulaşabilirsiniz.

  • Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi. Ne yapmalıyım?
    Her sipariş, E-Fatura ile arşivlenmektedir. Sipariş irsaliye ile size ulaşır, ürünlerin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşet içinde size ulaştırılır. Herhangi bir nedenden dolayı, faturanızı kontrol etmek isterseniz hesabınıza giriş yapıp “Siparişlerim” ve “E-Fatura Görüntüle” bölümünden Faturanıza ulaşabilirsiniz. Faturanıza ulaşamıyor veya faturanızda yanlış bilgi var ise 0850 290 80 80 no’lu telefondan Müşteri Hizmetlerimizi arayarak  bu konuda bizi bilgilendirin. En kısa zamanda faturanız mail adresinize düzenlenerek gönderim sağlanacaktır.